Wow! Rotterdam Centrum campagnes genomineerd voor twee awards

Geschreven door Sil Lamens
Frontrunner

Rotterdam Centrum is genomineerd voor twee Kern Awards: de Kern Creativity Award en de Kern Marketing Award. En daar zijn we trots op!

Weet je nog? Vorig jaar in het najaar toen we die toffe actie hadden waarbij je te gekke deals kon shoppen tijdens de Five Day Deals? Of afgelopen zomer, toen een oldtimer toeristen uit het hele land oppikte en naar Rotterdam Centrum bracht tijdens De Deur Uit campagne?

Twee acties waar wij trots op zijn en waarvan we nu zelfs mogen delen dat ze genomineerd zijn voor een award! Deze week tijdens de jaarlijkse Provada beurs, is bekendgemaakt dat we kans maken op de Kern Creativity Awards en de Kern Marketing Awards.

Nominatie Creativity Award

De Kern Creativity Award is de prijs voor het meest inspirerende en enthousiasmerende intitiatief voor bezoekers en/of ondernemers van een kern van een gebied. Met de Five Day Deals hebben we een nominatie weten te bemachtigen.

De Five Day Deals is in het leven geroepen om grote drukte op Black Friday te voorkomen. Door Black Friday uit te spreiden over vijf dagen konden shoppers op hun eigen gekozen moment in alle rust gebruik maken van de scherpste deals van het jaar.

Daarnaast gingen aangesloten winkels wat eerder open. Zo hebben klanten nog meer tijd gehad om eens rustig de kerstinkopen in te slaan.

Nominatie Marketing Award

De Deur Uit is een actie waar bij ondernemers uit Rotterdam Centrum met de 'De Deur Uit Express' (een geweldige Old-timer bus) toeristen uit heel Nederland ophaalden. Dit om ze onze geweldige stad te laten zien na een nare periode vol lockdowns en mondkapjes.

Toeristen kregen een rondleiding in het gastvrije Rotterdam en konden daarna genieten van leuke winkels en lekkere hapjes. Na een heerlijk dagje werden ze door de De Deur Uit Express bus weer veilig thuis gebracht in hun thuisstad.

Voor deze campagne is de nominatie voor Kern Marketing Award in de wacht gesleept. Dit is namelijk de award voor de meest professionele campagne, actie en event gericht op merkstrategie. Hoe leuk is dat?

Natuurlijk was dit niet gelukt zonder onze partners. Benieuwd naar de uitslag? De uitreiking vindt plaats op 15 september.

Geschreven door Sil Lamens
Frontrunner
Meer #Dit moet je zien